آیت الله سید علی خامنه ای
 
زیر سایه الله
در راه الله
دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, :: 9:39 بعد از ظهر ::  نويسنده : یک بسیجی

آیت الله سید علی خامنه ای , رهبر انقلاب در سفر خود نسبت به حضور بد حجاب ها در مراسم استقبال اظهار نظر کرده است

 

به گزارش وبسایت رجانیوز آیت الله سید علی خامنه ای خطاب به مسئولان فرمودند: خودتان را تجهیز کنید، مسلح به سلاح معرفت و استدلال کنید، بعد به این کانونهاى فرهنگى – هنرى بروید و پذیراى جوانها باشید. با روى خوش هم پذیرا باشید؛ با سماحت، با مدارا. فرمود: «و سنّة من نبیّه»، که ظاهراً عبارت است از «مداراة النّاس»؛ مدارا کنید . ممکن است ظاهر زننده‌اى داشته باشد ؛ داشته باشد.

بعضى از همین هایى که در استقبال امروز بودند و شما – هم جناب آقاى مهمان‌نواز (استاندار ) ، هم بقیه‌ى آقایان – الان در این تریبون از آنها تعریف کردید، خانم هایى بودند که در عرف معمولى به آنها میگویند « خانم بدحجاب » ؛ اشک هم از چشمش دارد میریزد. حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به این جبهه است؛ جان، دلباخته‌ى به این اهداف و آرمانهاست. او یک نقصى دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقصهاى این حقیر باطن است؛ نمى‌بینند. «گفتا شیخا هر آنچه گوئى هستم / آیا تو چنان که می نمایى هستى؟». ما هم یک نقص داریم، او هم یک نقص دارد. با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید. البته انسان نهى از منکر هم میکند؛ نهى از منکر با زبان خوش، نه با ایجاد نفرت. بنابر این با قشر دانشجو ارتباط پیدا کنید. »



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید نظر یا دتون نره Welcome to my blog comments or Dtvn s
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زیر سایه الله و آدرس bsej.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 188
بازدید ماه : 263
بازدید کل : 60850
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1