زیر سایه الله
در راه الله
چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, :: 12:2 قبل از ظهر ::  نويسنده : یک بسیجی

 

 

باراک اوباما پیروز شد

 
 
 
 

شبکه تلویزیونی الجزیره درباره آخرین آمارهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد باراک اوباما دویست و هفتاد و پنج رأی از آراء الکترال و میت رامنی رقیب وی دویست و سه رأی را از آن خود کرد و اوباما برای دومین بار رئیس جمهور آمریکا شد .


باراک اوباما همچنین پنجاه درصد آراء رأی دهندگان و میت رامنی چهل و نه درصد آراء رأی دهندگان را به دست آورده است .



یک شنبه 12 آبان 1391برچسب:, :: 11:59 بعد از ظهر ::  نويسنده : یک بسیجی
یک شنبه 12 آبان 1391برچسب:, :: 11:59 بعد از ظهر ::  نويسنده : یک بسیجی

در ابتداي انقلاب و زمان حکومت دولت موقت، در سرتاسر کشور، حرکت‌هايي مي‌شد تا جو سياسي جامعه را ملتهب و پيچيده کند. بعدها معلوم شد که مرکز تمامي اين فتنه‌ها و جريانات ضدانقلابي، در سفارت آمريکا در تهران است؛ در حاليکه موضع منافقانه آمريکا نسبت به انقلاب اسلامي مانع از روشن شدن چهره واقعي آمريکا در ميان مردم گرديده بود. به همین جهت، امام خميني، بيانات قاطعي عليه ابرقدرت‌ها و بويژه آمريکا، ابراز فرمودند و خصوصا با ورود شاه به آمريکا فرمان مقابله را به تمامي دانش‌آموزان و دانشجويان و طلاب علوم ديني صادر نمودند. در چنين شرايطي با هدف وادار کردن آمريکا به استرداد شاه و اموال ملت ايران، دانشجويان تصميم به اشغال سفارت آمريکا گرفتند. دانشجويان از دانشگاه‌هاي تهران، پلي‌تکنيک، صنعتي شريف، شهيد بهشتي و ... گرد هم آمدند و طي يک راهپيمايي تا سفارت آمريکا، از ديوارهاي سفارت بالا رفته و عليرغم مقاومت محافظين و آمريکايي‌ها، سفارت را به تصرف کامل درآوردند. در هنگام تسخير سفارت، آمريکايي‌ها، به سرعت مشغول نابود کردن بسياري از اسناد دخالت‌ها و تجاوزارت و غارت‌هاي خود شدند ولي پس از تسخير سفارت به سرعت از نابودي باقي‌مانده اسناد جلوگيري شد و بعدها اسنادي که از لانه جاسوسي آمريکا به دست آمده بود چاپ شده و در اختيار همگان قرار گرفت. به محض انتشار اين خبر، مردم بسياري با خشم و انزجار مقابل لانه جاسوسي تجمع کرده و از حرکت دانشجويان حمايت نمودند. امام خميني نيز در پيامي اين حرکت را انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول ناميدند . اين حرکت دانشجويان معترض، خشم آمريکايي‌ها را برانگيخت و آنها که ناتوان از درک ملتي استقلال طلب و آزاديخواه بودند، دست به يکسري اقدامات بر ضد جمهوري اسلامي ايران زدند؛ از آن جمله، فشار آوردن به مجامع بين‌المللي مانند سازمان ملل، سازمان کنفرانس اسلامي، شوراي امنيت و ...، ايجاد جو منفي تبليغاتي عليه دانشجويان مسلمان و برخی اقدامات دیگر؛ اما پس از بي‌ثمر ماندن آنها، به اقدامات جدي‌تري روي آوردند؛ از جمله: قطع کامل روابط سياسي در 20 مهر 1359، حمله نظامی به ایران و تجاوز به خاک کشورمان که به شکست مفتضحانه آنها در صحراي طبس انجاميد و نیز محاصره اقتصادي و بلوکه کردن داراي‌ها و اموال ايران و ... که هيچ‌کدام تاکنون در عزم ملت ايران براي مقابله با ظلم و بي‌عدالتي جهاني و منشا اصلي آن در جهان يعني استکبار جهاني و آمريکا خللي وارد نکرده است.



شنبه 6 آبان 1391برچسب:, :: 8:52 بعد از ظهر ::  نويسنده : یک بسیجی

محمدحسین فهمیده در اول اردیبهشت 1346 در شهر قم متولد شد.
در سال 1352 در دبستان روحانی قم مشغول به تحصیل شد.
سال تحصیلی به آخر رسیده بود. بوی تابستان می آمد. محمد حسین با معدل عالی قبول شده بود. در سال 1356 به کلاس اول راهنمایی مدرسه حافظ قم رفت.
در سال‌های 1356 و 1357 به پخش اعلامیه‌های رهبر کبیر انقلاب مبادرت می‌ورزید و در زمستان سال 1357 نیز در تظاهرات انقلاب اسلامی شرکت نمود.
در 12 بهمن سال 1357 موفق به دیدار مقام معظم رهبری شد.
آنها شهر قم را دوست داشتند ولی رفتن به تهران برایشان رویایی شیرین بود. دیدن خانة جدیدشان در کرج همه را خوشحال کرده بود.
روزی که برای اولین بار به مدرسه راهنمایی «خیابانی» کرج قدم گذاشت، به خود نهیب زد: همه بچه‌ها دوست تو هستند! هیچ کس غریبه نیست!»
آقای ناظم و معلم‌ها فرمان امام دربارة تشکیل بسیج را توضیح می‌دادند. محمد حسین و داوود روز ورود امام به وطن (12 بهمن) را به یاد می‌آوردند.
حسین! ده روزی که نبودی کجا بودی؟ آموزش جنگی هم آموزش رزمی، هم آشنایی با اسلحه و محیط و این طور چیزها.

 



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید نظر یا دتون نره Welcome to my blog comments or Dtvn s
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زیر سایه الله و آدرس bsej.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 60589
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1



Alternative content